? ??????????????This Beating Heart? ????? ?? ???Rating: 4.3 (36 Ratings)??7290 Grabs Today. 28049 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ??????????????
???????????????????I Heart Music? ????? ?? ???Rating: 4.8 (47 Ratings)??5088 Grabs Today. 1 CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Saturday 22 January 2011


Saia dan awak ends :'(


                                                         16.01.2011 the end of our relationship



P/s : saia tatao dha na ckp pew . saia just na mntk maap kt awak . awak msty piker bukn2 en . awak ta phm . awak takan paham . apee yg saia na awak tahu , awak terbaek antara sume yg laen . selama 35 hari kitew couple . saia tetap akan engad ayat2 yg awak pena ksi kt saia . even saia tao awak akn benci saia one day nty . biarlah , awak piker lha papepun , saia sorank jewk tao diri saia . awak tatao . saia hope pasney awak dapad 'gurlfriend' yg lgy baek , lawa , pndai dari saia . saia sedar diry saia lha . we're not meant together . your journey is still long . we're so young . last one , gudluck foe your SPM . hope kite still jdy kwn dan bukan nye musoh :(

Aku manusia lemah ,
selalu terjatuh ,
berbeza aku darimu ,
kau berdiri teguh ,
aku serba tiada ,
aku kekurangan ,
dan bila kau tiba ,
aku hilang dari kewujudan .
Sempurnanya sifatmu ,
tulus nya hatimu ,
jujur nya niatmu ,
tinggi nya kesabaranmu ,
Lepaskan lha diriku ,
kerna aku ta mampu tuk menanggung smua ,
cinta sempurna darimu ,
Bukan aku ta pernah ,
mengerti dirimu ,
ku sanjung setiap kata cinta ,
kau beri kan aku ,
Hilangkan rasa itu .
akhirkan semua ,
dan bila kau sedar ,
aku hilang dari kewujudan :'(
Sincerely  from : aeraayra

0 comments: